Illegális hulladéklerakás
Illegális hulladékkal kacsolatos ügyintézés és bejelentés
Kedves Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy azon bejelentések, melyek nem tartoznak Önkormányzatunk hatáskörébe, a 2021. március 16-án hatályba lépett, a hulladékgazdálkodási hatóság kijelöléséről szóló 124/2021. (III. 12.) Korm. rendelet 1 § (1) bekezdés a.) pontja és (2) bekezdése értelmében továbbításra kerülnek a Budapesten és Pest megyében hulladékgazdálkodási ügyekben eljáró közigazgatási hatóság, a Pest Megyei Kormányhivatal Hulladékgazdálkodási Osztályának részére.
Bejelentését közvetlenül a Főosztály részére az alábbi elérhetőségeken vagy a Hulladékradar alkalmazás használatával is megteheti.
Elérhetőségük: | Pest Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztály Hulladékgazdálkodási Osztály |
---|---|
Telefon: | (1) 776-6280 |
E-mail: Cím: |
zoldhatosag@pest.gov.hu 1016 Budapest, Mészáros u. 58/A |
A továbbított vagy a közvetlenül elküldött beadványt a PMKH Hulladékgazdálkodási Osztálya dolgozza fel. Ügyintézési határidő: teljes eljárásban 60 nap, sommás eljárásban 8 nap. A határidőbe nem számít bele az eljárás felfüggesztésének időtartama.
Az eljárás során az írásos beadványban foglaltak kivizsgálása helyszíni szemle keretében történik.
A hulladék és/vagy az ingatlan tulajdonosa a hulladék elszállítására kötelezhető.
Az írásos beadvány tartalmi elemei:
- a bejelentés tárgya,
- pontos helyszín,
- az érintett ingatlan,
- a bejelentő neve és elérhetőségei.
Amennyiben vélhetően önkormányzati területen tapasztal illegális hulladékot, azt közvetlenül önkormányzatunk részére legyen szíves megküldeni a zoldpont@hegyvidek.hu címre, hogy mielőbb intézkedni tudjunk az ügyben.